Jeg er flyttet og skal have bestilt nyt internet. Jeg havde før TDC 20/1, og det fungere egentlig fint nok, dog spiller jeg lidt cs 1.6, og det er ikke den bedste ping, grundet interleaving (eller hva det hedder)
Men her skal det gå ud af antennestikket, og viceværten nævnte Yousee som et eksempel, er der nogen der har erfaringer med dem? Evt. deres 20/1 forbindelse?
Jeg vil bruge 300kr om måneden og skal som nævnt gå ud via antennestikket. Ydermere må det gerne kunne sende trådsløst også, men ikke en nødvendighed. Selve nettet skal være stabilt, og skal bruges til surf/dl og spil, dvs. lidt det hele 🙂
Har du mulighed for at få Yousee? så kan jeg anbefale det, det sparker fandeme røv! bare lidt ærligt at man ikke længer kan få 20/2 Mbit. fik opgraderet min til 20/3 lige inden de lavet om på det
men hvis du har en central inden for 800 meter. så kan fullrate måske levere noget der virker.
har selv haft deres lort og bor 2160 meter fra borups alle. kunne max få en 5/512 Mbit i download også kunne de ikke love at den var stabil 🤡 og fik at vide at pga af afstanden ville den aldrig kunne komme over 8 Mbit. tdc siger det samme
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 16-06-2009 12:56:07.
Jeg betaler 349 kr for min 20/3 Mbit. sq ikke så meget billiger end de andre. men det køre sq som på skinner!! og er utroligt stabilt. også har de en super lækker IP telefon med fri tale for skide 100 kr om måneden
Deres 50/4 Mbit koster 500 kr. men den har ikke mulighed for ip telefon. ingen stik til det på modemet endnu, kommer måske senere
Det var min vicevært der nævnte yousee, noget med de havde lavet noget i bygningne for et par år siden. Tror lige jeg vil give dem et kald, da det lyder til at folk kun har possitive oplevelser med dem.
Det fede ved kabel net er at der er fuld knald på! Jeg har også 20/3 men får nærmere 21/3,5 ud af den. i modsætning til min forrige ADSL hos CC som var noget under. God support - dog ikke de skarpeste knive i skuffen (dem jeg har været i kontakt med).
#13 Sjovt du skriver det "Jeg har også 20/3 men får nærmere 21/3,5 ud af den" det er det samme jeg har oplevet i de 4 år jeg har haft Yousee. at man får mere end man betaler for 😀 har bare ikke ville skrive det nogle steder... folk hader jo for det meste tdc/yousee. så de ville jo bare sige jeg misforstået et eller andet 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 16-06-2009 17:16:21.
Jeg har også Yousee, det fungerer rigtigt godt og med hurtig gratis support de gange, jeg har haft behov for det.
Derudover er jeg blevet dybt forelsket i Yousee/TDC's PLAY. Det er fanme nice at kunne hente alle de albums man vil kvit og frit 100% lovligt fordi man har Yousee internet.
Nu skriver du at det SKAL gå ud af antennestikket... Så er jeg ret sikker på at du kun har et valg, nemlig den udbyder din boligforening har valgt til at levere tv/internet(formentlig YouSee, eftersom din vicevært nævner denne)
Er ikke 100% sikker, men jeg er ret overbevist om at YouSee igennem antennestik(coaxial) ikke benytter sig af interleaving, og du burde derfor have bedre ping end ved en forbindelse gennem kobber(telefonstik).