Sådan Endelig fik jeg kontakt til WD

Soap-Box d.  15. august. 2009, skrevet af gandalf18
Vist: 907 gange.

gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
15-08-2009 11:39:53
Svar/Indlæg:
5233/456
så efter næsten 2 mdr vente tid fik jeg en e-mail fra Western digital igår efter middag ang. min "replacement" disk som var DOA da jeg fik den for ca. 2 mdr siden ...så tænker jeg da jeg får en mail "fedt nok med svar men nu skal jeg sikkert bruge 2 uger på at maile frem og tilbage med dem" 3-4 Mails senere får jeg tilbudt en VelocityRaptor300 istedet for min raptor Gamer 150gb ...og der bliver oprettet RMA og WD tar sig af transport af den gamle disk osv. så den skal bare afleveres til UPS :) ..så jeg er glad igen ...var lige ved at blive rigtig sur på WD ...har hørt fra mange hvor god deres service er og så sender de mig en Defekt disk osv. men nu er jeg lidt gladere :) ...'


ville lige dele den her Oplevelse med jer andre HWT'ere :) 😛
Brander9400
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2009 12:14:46
Svar/Indlæg:
2231/97
Nice, har godt nok aldrig haft problemer med nogle af mine WD Diske, men rart at høre om deres gode service.
I modsætning til getmore. Har et sær højtalere inde ved dem. De har haft den i en månede, hvor efter jeg mailer hvor langt de er nået. To dage efter får jeg svar tilbage at sagen er oprette men den ikke er kommet længere.

Hvordan kan det tage en månede uden der sker noget, havde godt nok hørt deres svevice var dårlig, men sku ikke så dårlig!!


aNker
 
Superbruger
Tilføjet:
15-08-2009 12:49:32
Svar/Indlæg:
740/37
#1
Fordi Getmore er nogen fuskere 😛


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
15-08-2009 12:53:27
Svar/Indlæg:
15844/629
Tja jeg har aldrig haft problemer ved getmore hverken på rma siden el. når jeg har benyttet min returret.


Brander9400
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2009 13:24:41
Svar/Indlæg:
2231/97
Kan være jeg bare er uheldig, men handler der ikke mere. hvad er jeres oplevelser med andre firmaer? gode og dårlige?


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
15-08-2009 14:01:39
Svar/Indlæg:
905/100
#4

Jeg har også erfaring med at Getmore godt kan lide at lade ting stå, uden at gøre en skid..
De håber vel at vi andre glemmer det, og efter et stykke tid kan de så afslutte sagen og beholde reservedele...

De har gjort det med et bundkort jeg sendte ind.. Der gik 4 uger, før jeg skrev til dem og spurgte hvad der skete. Og så skulle han lige finde kortet frem i deres "indbakke"..


Ubehage
 
Superbruger
Tilføjet:
15-08-2009 14:02:01
Svar/Indlæg:
905/100
#0

Lækkert 🙂