Ser ud til, jeg bliver nødt til at splitte min bærbar, da den på ingen måde vil starte..
Men hvor meget af det kan bruges, hvis den bliver splittet? Kan jeg fx gøre et eller andet med noget tilslutning, så man kunne bruge skærmen til en stationær?
Jeg regner med at gemme: Ram: 1 GB PC5300 + 1 GB PC4200 CPU: Intel T7200 2 Ghz 4 MB - evt. sælge den eller gemme dem til MC setup Drev: DVD-brænder - slim ofc. Harddisk: 120 GB WD 5400 rpm - kan jeg sætte den i stationær også?
Og hvad med GFX? Kan man bruge det? Det er et ATI Radeon X1600, der sidder i maskinen...
Du kan i de fleste tilfælde også hive netkortet (trådløse) ud af maskinen. Det er også det, andet kan jeg ikke lige komme på.
JEg har endnu ikke set nogle desktop bundkort som kan bruge laptop CPU men det findes sikkert. Jeg skilte min gamle laptop fra hinanden, dog virkede bundkortet og smed det over i et hjemmelavet kabinet og vupti så havde jeg en super nice lille media center pc. Det var et sjovt lille projekt
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af bamselinen d. 15-08-2009 17:14:45.
Hvis det er en ide disk så kan du få sådan en omformer til det og hvis det er en sata disk så sætter du kan bare til lige som en hvilken som helst anden sata disk.
Er det muligt at bruge en bærbar skærm til en stationær? Har nemlig sådan en liggende, og ville da være vildt fedt at smide den tynde skærm i et kabinet 😛