Når support er ringe

Netværks udstyr d.  17. februar. 2019, skrevet af Had
Vist: 865 gange.

Had
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2019 16:29:59
Svar/Indlæg:
755/28

På arbejdet har vi erhvervsabonnement internet. Tirsdag dør nettet ud. Intranet virker fint. Ringer til udbyderen: Ingen fejl på deres udstyr. Fejlsøgning i gang. Downgrade firmware, prøve forskellige indstillinger i routeren, udskift af vores DHCP klient. Stadigt intet internet. Afsted fredag eftermiddag til Aarhus og hente ny router (2 timer i alt i bil). Jeg får så tid i dag til at sætte router op. Ca 10 minutter efter dør internettet igen...

Ringer til support igen: Ja, den er helt galt med deres udstyr. ☹ Sadface. 4 timers extra akut arbejde samt 2 timer i bil for absolut ingenting! 

Mapples
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2019 19:04:15
Svar/Indlæg:
6166/270

Tillykke med det.



Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
17-02-2019 20:22:51
Svar/Indlæg:
1442/81

#0 Så har man også brug for at komme af med noget damp!



Burgurne
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
17-02-2019 23:58:24
Svar/Indlæg:
5112/1126

Gi'r de så ikke en kvaje-bajer? Det var da det mindste de kunne gøre !



gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
19-02-2019 07:30:39
Svar/Indlæg:
5230/456

TDC?  , og få dem til at indrømme der er et problem med deres udstyr er som at få en nyre ud af en person som kun har 1 nyre til at starte med