Ny mobil, hjælp til Steam Guard ønskes

Diverse d.  12. juni. 2019, skrevet af Burgurne
Vist: 446 gange.

Burgurne
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
12-06-2019 20:28:18
Svar/Indlæg:
5119/1128

Hej.

jeg har skiftet min telefon ud med en anden ældre en, Samsung Galaxy S7. Men jeg kan ikke få Steam Guard til at virke ordentligt. App'en er installeret, og jeg er logget ind med Steam Guard kode (fra den gamle mobilos). Nu har jeg så slukket den gamle mobil, og vil benytte min "nye". Men når den skal vise min Steam Guard kode, så jeg kan logge ind på PC'en, så ser mobilskærmen bare sådan ud:


 

Normalt står koden jo i den øverste del af skærmen, men her står intet!!??!! Når jeg via menu'en i app'en ser på min bruger, så har jeg adgang til alt mit software, men for at få det, kræves stadig koden fra den GAMLE telefon. Jeg tør nu ikke logge ud af den gamle mobil, da jeg jo så ikke kan få en ny kode, da det ikke virker på den nye mobil.

 

Nogen der kan give en vejledning på dansk om, hvordan jeg skifter telefon? Jeg benytter samme simkort i den nye mobil, som i den gamle, så det er altså samme tlf.nr.

Xqual
 
Superbruger
Tilføjet:
13-06-2019 10:46:57
Svar/Indlæg:
718/15


Burgurne
 
Nyhedsskribent
Tilføjet:
13-06-2019 18:43:01
Svar/Indlæg:
5119/1128

Yeps, der var den jo 🙂

 

Mange tak for hjælpen.